Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (91) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
![]() BÎLCAN, Irina. Observarea sistematică a comportamentului elevului faţă de învăţare, faţă de activitatea şcolară în general . In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 197-202. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p197-202 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 11, Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p197-202 | ||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 197-202 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Observarea este o metodă fundamentală de cunoaștere a personalității umane, implicând o practică sistematică și intenționată de înregistrare a comportamentului individual sau colectiv în diverse contexte. Această metodă oferă o sursă bogată de informații despre elevi, inclusiv interesele lor, atitudinile, și abilitățile, fiind crucială pentru evaluarea performanțelor și pregătirii lor în mod obiectiv. Observația relevă aspecte ale comportamentului și reacțiilor elevilor care pot să nu fie evidente în alte forme de evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie observare, evaluare, comportament, educaţie, metodă, instrumente, personalitate, învăţare, observation, evaluation, behavior, education, Method, tools, personality, learning |
||||||
|