Observarea sistematică a comportamentului elevului faţă de învăţare, faţă de activitatea şcolară în general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
17 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (91)
Probleme generale de didactică și metodică (1255)
SM ISO690:2012
BÎLCAN, Irina. Observarea sistematică a comportamentului elevului faţă de învăţare, faţă de activitatea şcolară în general . In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 11, 16-17 mai 2024, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2024, Ediția 11, Vol.2, pp. 197-202. ISBN 978-9975-46-904-3. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p197-202
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 11, Vol.2, 2024
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
11, Chişinău, Moldova, 16-17 mai 2024

Observarea sistematică a comportamentului elevului faţă de învăţare, faţă de activitatea şcolară în general

Systematic observation of the student's behavior towards learning, towards school activity in general

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.16-17-05-2024.p197-202
CZU: 37.025

Pag. 197-202

Bîlcan Irina
 
Colegiul Tehnic "Valeriu D. Cotea' Focșani, Județul Vrancea
 
 
Disponibil în IBN: 24 iunie 2024


Rezumat

Observarea este o metodă fundamentală de cunoaștere a personalității umane, implicând o practică sistematică și intenționată de înregistrare a comportamentului individual sau colectiv în diverse contexte. Această metodă oferă o sursă bogată de informații despre elevi, inclusiv interesele lor, atitudinile, și abilitățile, fiind crucială pentru evaluarea performanțelor și pregătirii lor în mod obiectiv. Observația relevă aspecte ale comportamentului și reacțiilor elevilor care pot să nu fie evidente în alte forme de evaluare.

Observation is a fundamental method of knowing human personality, involving a systematic and intentional practice of recording individual or collective behavior in various contexts. This method provides a rich source of information about students, including their interests, attitudes and abilities, which is crucial for the objective assessment of their performance and preparation. Observation reveals aspects of student behavior and reactions that may not be apparent in other forms of assessment.

Cuvinte-cheie
observare, evaluare, comportament, educaţie, metodă, instrumente, personalitate, învăţare,

observation, evaluation, behavior, education, Method, tools, personality, learning