Articolul precedent |
Articolul urmator |
14 0 |
SM ISO690:2012 NICOLAESCU, Olesea, MOSCALENCO, Marcela. Strategii didactice interactive în dezvoltarea competenţelor metacognitive. In: Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice, Ed. Ediția 7, 22 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Notograf Prim SRL, 2022, 7, pp. 142-147. ISBN 978-9975-84-164-1.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice 7, 2022 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice" Ediția 7, Chişinău, Moldova, 22 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 142-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educarea metacognitivă devine o problemă curriculară ce trebuie încadrată în preocupările privind formarea integrală a personalităţii studentului în general şi a formării competenţei de cunoaştere ştiinţifi că în special. Un impact semnifi cativ asupra performanţei în timpul învăţării, îl are modul în care studenţii gândesc despre învăţare. Cercetările arată că atunci când studenţii sunt capabili să dezvolte o mentalitate fl exibilă, sunt mai predispuşi să se angajeze într-o gândire refl exivă ce serveşte drept motivaţie. Modalitatea de a pune întrebări este chiar o artă, iar fl exibilitatea este esenţială în experimentarea de noi strategii, atât pentru profesor, cât şi pentru student. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoaştere, competenţa de cunoaştere, metacogniţie, educaţie, întrebări |
||||||
|