Strategii didactice interactive în dezvoltarea competenţelor metacognitive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
14 0
SM ISO690:2012
NICOLAESCU, Olesea, MOSCALENCO, Marcela. Strategii didactice interactive în dezvoltarea competenţelor metacognitive. In: Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice, Ed. Ediția 7, 22 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Notograf Prim SRL, 2022, 7, pp. 142-147. ISBN 978-9975-84-164-1..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice
7, 2022
Conferința "Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice"
Ediția 7, Chişinău, Moldova, 22 februarie 2022

Strategii didactice interactive în dezvoltarea competenţelor metacognitive


Pag. 142-147

Nicolaescu Olesea, Moscalenco Marcela
 
Academia Militară a Forţelor Armate “Alexandru cel Bun”
 
 
Disponibil în IBN: 14 iunie 2024


Rezumat

Educarea metacognitivă devine o problemă curriculară ce trebuie încadrată în preocupările privind formarea integrală a personalităţii studentului în general şi a formării competenţei de cunoaştere ştiinţifi că în special. Un impact semnifi cativ asupra performanţei în timpul învăţării, îl are modul în care studenţii gândesc despre învăţare. Cercetările arată că atunci când studenţii sunt capabili să dezvolte o mentalitate fl exibilă, sunt mai predispuşi să se angajeze într-o gândire refl exivă ce serveşte drept motivaţie. Modalitatea de a pune întrebări este chiar o artă, iar fl exibilitatea este esenţială în experimentarea de noi strategii, atât pentru profesor, cât şi pentru student.

The way the student thinks about learning will have a signifi cant impact on their performance during learning. Research shows that when students are able to develop a growth mindset (compared to a fi xed mindset), they are more likely to engage in refl ective thinking about how they can learn and grow, which serves as motivation to do this thing. The art of asking questions is an art, and fl exibility is essential in experimenting with new strategies, both for the teacher and the students.

Cuvinte-cheie
cunoaştere, competenţa de cunoaştere, metacogniţie, educaţie, întrebări