Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() DONICA, Aliona, KIDJAWU, Bridget Mawuena. Astuces pour ammeliorer la prononciation chez les etudiants du niveau debutant et intermediaire. In: Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice, Ed. Ediția 7, 22 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Notograf Prim SRL, 2022, 7, pp. 134-141. ISBN 978-9975-84-164-1.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice 7, 2022 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice" Ediția 7, Chişinău, Moldova, 22 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 134-141 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cunoaşterea unei limbi străine este importantă şi necesară pentru cariera profesională a unui militar reprezentând garanţia unei comunicări efi ciente şi de succes cu partenerii săi internaţionali. O pronunţie corectă facilitează mult dialogul, asigurând o comunicare de succes. Articolul de faţă prezintă locul modest rezervat foneticii corective în predarea limbilor străine odată cu implementarea la nivel european a abordărilor comunicative şi acţionale. Considerată prea structurală, fonetica corectivă cu greu îşi găseşte locul în cadrul cursului de limbă străină iar profesorii sunt adesea confuzi în încercarea lor de a împăca demersul social şi cel mecanică, specifi c predării elementelor de fonetică. Articolul enumeră metodele corective existente la moment în domeniu şi explică efi cacitatea lor. Sunt la fel prezentate situaţiile de problemă concrete cu care se confruntă profesorii şi oferă unele strategii utile studenţilor pentru susţinerea studiului lor individual. |
||||||
Cuvinte-cheie pronunţie, sunet, învăţare, fonetică corectivă, prononciation, son, apprentissage, phonétique corrective |
||||||
|