Astuces pour ammeliorer la prononciation chez les etudiants du niveau debutant et intermediaire
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
15 0
SM ISO690:2012
DONICA, Aliona, KIDJAWU, Bridget Mawuena. Astuces pour ammeliorer la prononciation chez les etudiants du niveau debutant et intermediaire. In: Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice, Ed. Ediția 7, 22 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Notograf Prim SRL, 2022, 7, pp. 134-141. ISBN 978-9975-84-164-1..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice
7, 2022
Conferința "Dezvoltarea Armatei Naţionale în contextul aprofundării reformelor democratice"
Ediția 7, Chişinău, Moldova, 22 februarie 2022

Astuces pour ammeliorer la prononciation chez les etudiants du niveau debutant et intermediaire


Pag. 134-141

Donica Aliona1, Kidjawu Bridget Mawuena2
 
1 Academia Militară a Forţelor Armate “Alexandru cel Bun”,
2 Centrul lingvistic militar din Burma
 
 
Disponibil în IBN: 14 iunie 2024


Rezumat

Cunoaşterea unei limbi străine este importantă şi necesară pentru cariera profesională a unui militar reprezentând garanţia unei comunicări efi ciente şi de succes cu partenerii săi internaţionali. O pronunţie corectă facilitează mult dialogul, asigurând o comunicare de succes. Articolul de faţă prezintă locul modest rezervat foneticii corective în predarea limbilor străine odată cu implementarea la nivel european a abordărilor comunicative şi acţionale. Considerată prea structurală, fonetica corectivă cu greu îşi găseşte locul în cadrul cursului de limbă străină iar profesorii sunt adesea confuzi în încercarea lor de a împăca demersul social şi cel mecanică, specifi c predării elementelor de fonetică. Articolul enumeră metodele corective existente la moment în domeniu şi explică efi cacitatea lor. Sunt la fel prezentate situaţiile de problemă concrete cu care se confruntă profesorii şi oferă unele strategii utile studenţilor pentru susţinerea studiului lor individual.

La maitrise d’une langue étrangère est bien importante et nécessaire pour le parcours professionnel d’un militaire car elle représente la garantie d’une communication effi cace et réussie avec ses partenaires internationaux. Une bonne prononciation facilite largement le dialogue, permettant de communiquer de manière effi cace et de se sentir confi ant.Cet article traite de la place très modeste réservée à la phonétique corrective dans la didactique des langues étrangères. Depuis l’introduction des approches communicatives et actionnelles, l’enseignement de la prononciation est considéré trop structural et a du mal à trouver sa place dans le cours de langues étrangères. Trop souvent les enseignants s’interrogent comment faire pour concilier en classe de langue l’approche sociale (communicative, actionnelle) et l’approche mécanique, spécifi que à la phonétique. Le discours portera également sur les méthodes existantes, élaborées par la didactique des langues étrangères disponibles aux professeurs et leur effi cacité, il présentera quelques astuces à recommander aux apprenants pour les aider dans leur travail individuel et fi nira par suggérer des recommandations en vue d’optimiser le processus d’enseignement.

Cuvinte-cheie
pronunţie, sunet, învăţare, fonetică corectivă,

prononciation, son, apprentissage, phonétique corrective