56 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 14:43 |
SM ISO690:2012 GAVRILIŢĂ, Laura. Elemente interactive în cadrul predării la distanță. In: Clubul PAIDEIA altfel: provocări și soluții pentru învățarea online, Chişinău: 2021, pp. 13-20. ISBN 978-9975-3013-3-6) |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Clubul PAIDEIA altfel: provocări și soluții pentru învățarea online | ||||||
2021 / ISBN 978-9975-3013-3-6). | ||||||
|
||||||
Pag. 13-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The special time we live in has shown that we need digital skills more than ever. Distance learning has become both a requirement and a rescue of the education process. Teachers make online classes as interesting as possible and use various interactive strategies. In this article we present several tools that enable teachers and students to have successful and efficient distance classes. |
||||||
Cuvinte-cheie interactive, distance learning, entertaining, virtual tools, teaching guidelines, parents, students |
||||||
|
ISBN: 978-9975-3013-3-6).
Domenii științifice:
Alte contribuții (capitole, secțiuni ale cărții / culegerii) disponibile în IBN