Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 05:04 |
![]() VÎȘCU, Irina. Dezvoltarea posibilităților de utilizare a metodelor active de învățare în universitate. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 148-154. ISBN 978-9975-88-086-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 148-154 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Motivarea reprezintă unul din cei mai importanți factori al procesului de învățare la studenți. Aportul esențial și enorm care se alocă pentru ca studentul să fie cointeresat și atras de a învăța cât mai bine, echipamente moderne, remunerarea cadrului didactic, toate acestea nu reprezintă și nu au nici o valoare dacă studentul nu dorește și nu vrea să învețe și să participe la propriul proces de învățare. Voința unui student de a depune un efort cognitiv în scopul însușirii de noi cunoștințe este produsul mai multor factori cu acțiune cognitivă, pornind de la personalitatea și abilitățile studenților implicați în sarcini specifice de învățare până la antrenarea generală pentru studiere. Articolul fundamentează necesitatea introducerii unor metode active de predare în procesul de învățământ al unei universități în vederea îmbunătățirii pregătirii profesionale a viitorilor specialiști în domeniu și creşterea nivelului activităţii lor cognitive. |
||||||
Cuvinte-cheie componentele motivării, învățare active, motivare, proces educaţional, strategii, components of motivation, active learning, motivation, educational process, Strategies |
||||||
|