Dezvoltarea posibilităților de utilizare a metodelor active de învățare în universitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
55 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-25 05:04
SM ISO690:2012
VÎȘCU, Irina. Dezvoltarea posibilităților de utilizare a metodelor active de învățare în universitate. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 17 decembrie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 148-154. ISBN 978-9975-88-086-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 17 decembrie 2021

Dezvoltarea posibilităților de utilizare a metodelor active de învățare în universitate

Developing the possibilities of using active learning methods in the university


Pag. 148-154

Vîșcu Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2024


Rezumat

Motivarea reprezintă unul din cei mai importanți factori al procesului de învățare la studenți. Aportul esențial și enorm care se alocă pentru ca studentul să fie cointeresat și atras de a învăța cât mai bine, echipamente moderne, remunerarea cadrului didactic, toate acestea nu reprezintă și nu au nici o valoare dacă studentul nu dorește și nu vrea să învețe și să participe la propriul proces de învățare. Voința unui student de a depune un efort cognitiv în scopul însușirii de noi cunoștințe este produsul mai multor factori cu acțiune cognitivă, pornind de la personalitatea și abilitățile studenților implicați în sarcini specifice de învățare până la antrenarea generală pentru studiere. Articolul fundamentează necesitatea introducerii unor metode active de predare în procesul de învățământ al unei universități în vederea îmbunătățirii pregătirii profesionale a viitorilor specialiști în domeniu și creşterea nivelului activităţii lor cognitive.

Motivation is one of the most important factors in student learning. The essential and enormous contribution that is allocated so that the student is interested and attracted to learn as well as possible, modern equipment, teacher remuneration, all these do not represent and have no value if the student does not want and does not want to learn and participate in their own learning process. The will of a student to make a cognitive effort in order to acquire new knowledge is the product of several factors with cognitive action, starting from the personality and abilities of students involved in specific learning tasks to general training for study. The article substantiates the need to introduce active teaching methods in the educational process of a university in order to improve the professional training of future specialists in the field and increase the level of their cognitive activity.

Cuvinte-cheie
componentele motivării, învățare active, motivare, proces educaţional, strategii,

components of motivation, active learning, motivation, educational process, Strategies