Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
![]() BUNDĂ, Carmen. Profesorul și formarea culturii morale la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 67-71. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052965 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052965 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 67-71 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Formarea conștiinței morale și a comportamentului moral al copiilor începe în familie și continuă în școală sub îndrumarea atentă a personalului didactic. Unul dintre principalii factori de succes în procesul instructiv-educativ este aptitudinea pedagogică. Relațiile profesor-școală se formează într-o rețea de interdependențe. Relațiile informaționalcognitive și relațiile afective sunt subordonate relației management-influență. Relațiile informațional-cognitive, precum și cele afective dintre profesor și elev se stabilesc cu scopul de a determina modificări de comportament sau de stabilizare a unor trăsături de caracter. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie morală, profesor, competenţă, stil pedagogic, moral education, teacher, competence, pedagogical style |
||||||
|