Articolul precedent |
Articolul urmator |
79 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 23:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:371.382 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2111) |
SM ISO690:2012 ȚURCANU, Mihaela. Dezvoltarea creativității prin jocul-dramatizare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. II, pp. 157-161. ISBN 978-9975-50-320-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 12, Vol. II, 2024 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:371.382 | ||||||
Pag. 157-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The researches in the field of education proves us that the education of creativity from a young age plays an essential role in the formation of personality. An effective way of the development of the creativity is dramatization-game in which the child develops such skills as: fluidity, flexibility and independence. Through this research, the level of development of children's creativity at preschool age was verified by applying various tests. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity, education, personality, development, flexibility |
||||||
|