Articolul precedent |
Articolul urmator |
109 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:316.624 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2106) |
Psihologie socială (998) |
SM ISO690:2012 LUPUȘOR, Elena. Modalități de diminuare a comportamentelor agresive la elevii treptei primare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. II, pp. 151-156. ISBN 978-9975-50-320-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 12, Vol. II, 2024 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:316.624 | ||||||
Pag. 151-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this research I aimed to identify: the ways of diminishing and preventing aggressive in primary classes, the reasons of pupils school’s insuccess, the aggressiveness phenomena its types and forms, the ways to increase school success, positive disciplinary programs for pupils of primary classes.Through its content, the article addresses an issue with which the contemporary society, including the reality of our country, is confronted every day. |
||||||
Cuvinte-cheie aggressiveness, school success, school insuccess, the ways of diminishing and preventing aggressive behaviors |
||||||
|