Modalități de diminuare a comportamentelor agresive la elevii treptei primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
109 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:316.624 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2106)
Psihologie socială (998)
SM ISO690:2012
LUPUȘOR, Elena. Modalități de diminuare a comportamentelor agresive la elevii treptei primare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. II, pp. 151-156. ISBN 978-9975-50-320-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 12, Vol. II, 2024
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023

Modalități de diminuare a comportamentelor agresive la elevii treptei primare

CZU: 373.3:316.624

Pag. 151-156

Lupușor Elena
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 7 mai 2024


Rezumat

In this research I aimed to identify: the ways of diminishing and preventing aggressive in primary classes, the reasons of pupils school’s insuccess, the aggressiveness phenomena its types and forms, the ways to increase school success, positive disciplinary programs for pupils of primary classes.Through its content, the article addresses an issue with which the contemporary society, including the reality of our country, is confronted every day.

Cuvinte-cheie
aggressiveness, school success, school insuccess, the ways of diminishing and preventing aggressive behaviors