Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 22:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:808 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1236) |
Retorica. Utilizarea efectivă a limbii (124) |
![]() PETCU, Tatiana. Dezvoltarea limbajului prin joc didactic. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 216-220. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p216-220 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p216-220 | ||||||
CZU: 37.025:808 | ||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre barometrele esențiale care reflectă rafinamentul cultural, aptitudinile cognitive și inteligența unui individ este modul în care acesta își articulează gândurile pe cale orală. De-a lungul vieții, perfecționarea vorbirii și creșterea vocabularului rămân eforturi permanente. Comunicarea, inițiată în copilăria timpurie prin elementele fundamentale ale limbajului, este o nevoie umană fundamentală care stă la baza existenței noastre. Pe măsură ce progresăm în viață, nevoia noastră de a ne transmite gândurile se amplifică și capătă dimensiuni multiple. Vorbirea servește drept pivot pentru o triadă de funcții, cuprinzând transmiterea de informații, articularea stărilor emoționale și facilitarea interacțiunilor interpersonale. |
||||||
Cuvinte-cheie joc didactic, tehnologie, vocabular, discurs, mesaj, Didactic play, technology, vocabulary, speech, message |
||||||
|