Dezvoltarea limbajului prin joc didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
111 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-09 22:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025:808 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1236)
Retorica. Utilizarea efectivă a limbii (124)
SM ISO690:2012
PETCU, Tatiana. Dezvoltarea limbajului prin joc didactic. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 216-220. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p216-220
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 4, 2023
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Dezvoltarea limbajului prin joc didactic

Language development through didactic play

DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p216-220
CZU: 37.025:808

Pag. 216-220

Petcu Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Unul dintre barometrele esențiale care reflectă rafinamentul cultural, aptitudinile cognitive și inteligența unui individ este modul în care acesta își articulează gândurile pe cale orală. De-a lungul vieții, perfecționarea vorbirii și creșterea vocabularului rămân eforturi permanente. Comunicarea, inițiată în copilăria timpurie prin elementele fundamentale ale limbajului, este o nevoie umană fundamentală care stă la baza existenței noastre. Pe măsură ce progresăm în viață, nevoia noastră de a ne transmite gândurile se amplifică și capătă dimensiuni multiple. Vorbirea servește drept pivot pentru o triadă de funcții, cuprinzând transmiterea de informații, articularea stărilor emoționale și facilitarea interacțiunilor interpersonale.

One of the pivotal barometers reflecting an individual's cultural refinement, cognitive aptitude, and intelligence is the manner in which they articulate their thoughts orally. Throughout one's life, the refinement of speech and the augmentation of vocabulary remain ongoing endeavors. Communication, initiated in early childhood through fundamental elements of language, is a fundamental human need that underpins our existence. As we progress through life, our compulsion to convey our thoughts burgeons and takes on multifarious dimensions. Speech serves as the linchpin for a triad of functions, encompassing the transmission of information, the articulation of emotional states, and the facilitation of interpersonal interactions.

Cuvinte-cheie
joc didactic, tehnologie, vocabular, discurs, mesaj,

Didactic play, technology, vocabulary, speech, message