Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 22:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:808 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Retorica. Utilizarea efectivă a limbii (124) |
![]() PETCU, Tatiana. Dezvoltarea limbajului prin joc didactic. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 216-220. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p216-220 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p216-220 | ||||||
CZU: 37.025:808 | ||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre barometrele esențiale care reflectă rafinamentul cultural, aptitudinile cognitive și inteligența unui individ este modul în care acesta își articulează gândurile pe cale orală. De-a lungul vieții, perfecționarea vorbirii și creșterea vocabularului rămân eforturi permanente. Comunicarea, inițiată în copilăria timpurie prin elementele fundamentale ale limbajului, este o nevoie umană fundamentală care stă la baza existenței noastre. Pe măsură ce progresăm în viață, nevoia noastră de a ne transmite gândurile se amplifică și capătă dimensiuni multiple. Vorbirea servește drept pivot pentru o triadă de funcții, cuprinzând transmiterea de informații, articularea stărilor emoționale și facilitarea interacțiunilor interpersonale. |
||||||
Cuvinte-cheie joc didactic, tehnologie, vocabular, discurs, mesaj, Didactic play, technology, vocabulary, speech, message |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Petcu, T.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Unul dintre barometrele esențiale care reflectă rafinamentul cultural, aptitudinile cognitive și inteligența unui individ este modul în care acesta își articulează gândurile pe cale orală. De-a lungul vieții, perfecționarea vorbirii și creșterea vocabularului rămân eforturi permanente. Comunicarea, inițiată în copilăria timpurie prin elementele fundamentale ale limbajului, este o nevoie umană fundamentală care stă la baza existenței noastre. Pe măsură ce progresăm în viață, nevoia noastră de a ne transmite gândurile se amplifică și capătă dimensiuni multiple. Vorbirea servește drept pivot pentru o triadă de funcții, cuprinzând transmiterea de informații, articularea stărilor emoționale și facilitarea interacțiunilor interpersonale.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>One of the pivotal barometers reflecting an individual's cultural refinement, cognitive aptitude, and intelligence is the manner in which they articulate their thoughts orally. Throughout one's life, the refinement of speech and the augmentation of vocabulary remain ongoing endeavors. Communication, initiated in early childhood through fundamental elements of language, is a fundamental human need that underpins our existence. As we progress through life, our compulsion to convey our thoughts burgeons and takes on multifarious dimensions. Speech serves as the linchpin for a triad of functions, encompassing the transmission of information, the articulation of emotional states, and the facilitation of interpersonal interactions.</p></dc:description> <dc:source>Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului (Ediția 4) 216-220</dc:source> <dc:subject>joc didactic</dc:subject> <dc:subject>tehnologie</dc:subject> <dc:subject>vocabular</dc:subject> <dc:subject>discurs</dc:subject> <dc:subject>mesaj</dc:subject> <dc:subject>Didactic play</dc:subject> <dc:subject>technology</dc:subject> <dc:subject>vocabulary</dc:subject> <dc:subject>speech</dc:subject> <dc:subject>message</dc:subject> <dc:title>Dezvoltarea limbajului prin joc didactic</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>