The Development of the Social Intelligence when exploring Culture in efl learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
96 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 20:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37:316 (14)
Educație (14379)
Sociologie (3347)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. The Development of the Social Intelligence when exploring Culture in efl learning. In: Intertext , 2023, nr. 2(62), pp. 89-97. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intertext
Numărul 2(62) / 2023 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750

The Development of the Social Intelligence when exploring Culture in efl learning

DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.09
CZU: 37:316

Pag. 89-97

Şchiopu Lucia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2024


Rezumat

Acest articol dezvăluie eficiența comunicării, integrării și adaptării sociale ale elevilor determinate de Inteligența Socială (SQ) ca abilitate intelectuală umană esențială. Când se explorează cultura altei țări în limba engleză ca limbă străină, profesorul de limba engleză trebuie să se concentreze pe promovarea conștientizării sociale și a confortului social al studenților. În timp ce SQ subliniază comportamentul extern al studenților, Inteligența Emoțională (EQ), ca structură internă, se concentrează pe personalitatea internă, care are un impact direct asupra comunicării eficiente cu ceilalți studenți. EQ este construită din emoții, care sunt reacții afective complexe, neașteptate și de moment, însoțite de tulburări fiziologice, care oglindesc atitudinea individului față de realitate. EQ joacă un rol crucial în procesul de de constituire al propriului proces de învățare al elevilor, deoarece ei percep mediul, înțeleg circumstanțele și răspund la acestea. EQ este caracterizată ca o experiență emoțională tranzitorie, care asociază o anumită trăsătură a interacțiunii umane cu o experiență sau un context, modelând și restructurând permanent SQ.

This article reveals the effectiveness of students’ communication, social adaptation and social integration determined by Social Intelligence (SQ) as an essential intellectual ability. When exploring culture in EFL setting the teacher of English needs to focus on fostering the social awareness and social comfort of the students. While SQ stresses the external behavior of the students, Emotional Intelligence (EQ) as an internal structure focuses on internal personality that directly impacts the effective communication with other students. EQ is built of emotions that are complex affective reactions, unexpected and momentary, accompanied by physiological disturbances, which mirror the attitude of the individual towards reality. EQ plays a crucial part in students’ processes of shaping their learning since they perceive the environment, comprehend the circumstances, and respond to them. EQ is characterized as a transient emotional experience that associates a particular feature of human interaction to an experience or a circumstance, constantly shaping and restructuring SQ.

Cuvinte-cheie
inteligenţă socială, Inteligenţa emoţională, conștientizare socială, abilități sociale,

social intelligence, emotional intelligence, social awareness, social skills