Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 20:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:316 (14) |
Educație (14379) |
Sociologie (3347) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. The Development of the Social Intelligence when exploring Culture in efl learning. In: Intertext , 2023, nr. 2(62), pp. 89-97. ISSN 1857-3711. DOI: https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intertext | ||||||
Numărul 2(62) / 2023 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.54481/intertext.2023.2.09 | ||||||
CZU: 37:316 | ||||||
Pag. 89-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol dezvăluie eficiența comunicării, integrării și adaptării sociale ale elevilor determinate de Inteligența Socială (SQ) ca abilitate intelectuală umană esențială. Când se explorează cultura altei țări în limba engleză ca limbă străină, profesorul de limba engleză trebuie să se concentreze pe promovarea conștientizării sociale și a confortului social al studenților. În timp ce SQ subliniază comportamentul extern al studenților, Inteligența Emoțională (EQ), ca structură internă, se concentrează pe personalitatea internă, care are un impact direct asupra comunicării eficiente cu ceilalți studenți. EQ este construită din emoții, care sunt reacții afective complexe, neașteptate și de moment, însoțite de tulburări fiziologice, care oglindesc atitudinea individului față de realitate. EQ joacă un rol crucial în procesul de de constituire al propriului proces de învățare al elevilor, deoarece ei percep mediul, înțeleg circumstanțele și răspund la acestea. EQ este caracterizată ca o experiență emoțională tranzitorie, care asociază o anumită trăsătură a interacțiunii umane cu o experiență sau un context, modelând și restructurând permanent SQ. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă socială, Inteligenţa emoţională, conștientizare socială, abilități sociale, social intelligence, emotional intelligence, social awareness, social skills |
||||||
|