Independența în activitatea de învățare a școlarilor mici
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
99 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 09:32
SM ISO690:2012
ILICCIEV, Maxim. Independența în activitatea de învățare a școlarilor mici. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2023, nr. 2(18), pp. 201-219. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(18) / 2023 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Independența în activitatea de învățare a școlarilor mici

Independence in the learning activity of young schoolchildren


Pag. 201-219

Ilicciev Maxim
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2024


Rezumat

Procesul de dezvoltare a independenței în activitatea de învățare a fost considerat ca însoțitor al procesului educațional. Inițial, s-a crezut că procesul educațional în sine era suficient pentru a dezvolta această calitate la un școlar mic. Manifestarea de sine și creativitatea elevului a fost întotdeauna remarcate, dar toate aceste calități au fost solicitate episodic în majoritatea cazurilor. În acest studiu sunt foarte importante acele concepte actuale, adiacente educației prin care se arată clar că ideea dezvoltării independenței în activitatea de învățare demonstrate în cadrul activităților instructiv-educative este interpretată într-o măsură mai mare ca una strategică, oportună pentru construirea procesului de dezvoltare a independenţei copiilor de vârstă şcolară mică. Reperul de bază al studiului constă în poziția conform căreia independența trebuie considerată ca element calitativ al subiectului activității de învățare.

The process of developing independence in the learning activity was considered as a companion to the educational process. Initially, it was believed that the educational process itself was enough to develop this quality in a small schoolchild. The student's self-expression and creativity were always noted, but all these qualities were requested episodically in most cases. In this study, those current concepts adjacent to education are very important, through which it is clearly shown that the idea of developing independence in the learning activity demonstrated within the instructional-educational activities is interpreted to a greater extent as a strategic one, opportune for building the development process of the independence of children of small school age. The basic landmark of the study consists in the position according to which independence should be considered as a qualitative element of the subject of the learning activity.

Cuvinte-cheie
învăţare, independenţă, educaţie, şcolarul mic,

learning, independence, education, the young schoolchild