Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
786 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 18:44 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Generalizarea accepţiunilor ştiinţifice moderne asupra tipologiei şi structurii competenţei profesional-didactice
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 5(45), pp. 62-68. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(45) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article identifies an opened problem in educational sciences-the typology and the structure of the professional competence of the teachers. There are listed the correlations of this new problem with competence-based professionalization. |
||||||
|