Articolul precedent |
Articolul urmator |
109 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 17:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.947.5-053.6 (2) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Abordări teoretico-metodologice ale fenomenului de motivație la vârsta adolescenței. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 275-283. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p275-283 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p275-283 | ||||||
CZU: 159.947.5-053.6 | ||||||
Pag. 275-283 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de motivație poate fi explicitat în psihologie ca fiind un fenomen dinamic, multidimensional, ca o forță motrică a întregii dezvoltări umane. Vârsta adolescenței este o perioadă în care are loc conturarea scopurilor, aspirațiilor de viitor, intereselor și tendințelor ocupaționale. În acest articol, explicitam noțiunea de motivație, prezentăm care este specificul motivației la adolescenți din perspectivă psihologică, catalogăm cele mai recente cercetări psihologice la acest subiect. De asemenea, descriem unele metode de psihodiagnostic ale motivației la adolescenți și expunem metode și tehnici de intervenție psihologică în scopul eficientizării și dezvoltării motivației la adolescenți. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, caracteristici ale motivației la adolescenți, motivarea adolescentului, metode de psihodiagnostic, metode și tehnici de intervenție psihologică, motivation, features of motivation in adolescents, adolescent motivation, methods of psych diagnosis, methods and techniques of psychological intervention |
||||||
|