Implication of clients and communication of consumer's values, publicity and PR within organization
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
199 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-19 18:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138 (436)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
SM ISO690:2012
GUZUN, Stela. Implication of clients and communication of consumer's values, publicity and PR within organization. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, 16-19 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2023, pp. 141-144. ISBN 978-9975-3603-7-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2023
Conferința "Universitas Europaea: spre o societate a cunoaşterii prin europenizare şi globalizare"
Chişinău, Moldova, 16-19 octombrie 2023

Implication of clients and communication of consumer's values, publicity and PR within organization

CZU: 339.138

Pag. 141-144

Guzun Stela
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2024


Rezumat

În era modernă a afacerilor, implicația clienților și comunicarea valorilor consumatorului au devenit piloni esențiali pentru succesul oricărei organizații. Publicitatea și relațiile publice (PR) joacă un rol crucial în gestionarea acestor aspecte. În acest articol, vom explora profund importanța și impactul implicației clienților și comunicării valorilor consumatorului în cadrul organizațiilor, și vom analiza cum publicitatea și PR-ul pot fi utilizate eficient pentru a atinge obiectivele dorite.

In the modern business era, customer engagement and communication of consumer values have become essential pillars for the success of any organization. Advertising and public relations (PR) play a crucial role in managing these issues. In this article, we will deeply explore the importance and impact of customer engagement and communicating consumer values within organizations, and look at how advertising and PR can be used effectively to achieve desired goals.

Cuvinte-cheie
PR, companie, clienţi, relaţii, comunicare, publiicitate, marketing, promovare, implicare, consumator,

PR, company, Customers, relationships, communication, Advertising, marketing, promotion, engagement, consumer