Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 18:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138 (436) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
![]() GUZUN, Stela. Implication of clients and communication of consumer's values, publicity and PR within organization. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, 16-19 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2023, pp. 141-144. ISBN 978-9975-3603-7-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2023 | ||||||
Conferința "Universitas Europaea: spre o societate a cunoaşterii prin europenizare şi globalizare" Chişinău, Moldova, 16-19 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138 | ||||||
Pag. 141-144 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În era modernă a afacerilor, implicația clienților și comunicarea valorilor consumatorului au devenit piloni esențiali pentru succesul oricărei organizații. Publicitatea și relațiile publice (PR) joacă un rol crucial în gestionarea acestor aspecte. În acest articol, vom explora profund importanța și impactul implicației clienților și comunicării valorilor consumatorului în cadrul organizațiilor, și vom analiza cum publicitatea și PR-ul pot fi utilizate eficient pentru a atinge obiectivele dorite. |
||||||
Cuvinte-cheie PR, companie, clienţi, relaţii, comunicare, publiicitate, marketing, promovare, implicare, consumator, PR, company, Customers, relationships, communication, Advertising, marketing, promotion, engagement, consumer |
||||||
|