Zero creativity
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
95 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 12:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.954.4:34 (1)
Psihologie (3397)
Drept. Jurisprudență (15082)
SM ISO690:2012
CRECIUN, Natalia, POPOVICI, Cristina. Zero creativity. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2023, nr. 8(168), pp. 92-97. ISSN 1814-3199. DOI: https://doi.org/10.59295/sum8(168)2023_13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(168) / 2023 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Zero creativity

Zero creativitate

DOI:https://doi.org/10.59295/sum8(168)2023_13
CZU: 159.954.4:34

Pag. 92-97

Creciun Natalia, Popovici Cristina
 
Moldova State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2024


Rezumat

Creativity seems to have become a real trend for our generation, educational centres for children and young people, research centres, entrepreneurs, employers seeking creative personalities to change reality and mindset. To shape creative professionals is also a scope framed in the mission of higher education, at all the stages of implementation of the Mission Declaration. And everything is nice until we realize that creativity is lacking or creativity is capitalized in the wrong directions. The purpose of the paper is to find motivations for exploring and exploiting creative skills even in ,cases of ,,zero creativity”, as well as to find solutions for preventing the phenomenon of malevolent creativity. As a conclusion, the examined subject has generated more questions than answers, being a matter of courage, of conscience or whatever, if we dare to be vocal in demonstrating positive creative skills in times or contexts of crossroads.

Creativitatea pare să fi devenit o adevărată tendință pentru generația noastră, centrele educaționale pentru copii și tineri, centrele de cercetare, antreprenorii, angajatorii căutând personalități creative pentru a schimba realitatea și mentalitatea. Formarea profesioniștilor creativi este și un domeniu încadrat în misiunea învățământului superior, la toate etapele de implementare a Declarației de misiune. Și, totul este bine, până când ne dăm seama că este lipsă de creativitate sau creativitatea este valorificată în direcții greșite. Scopul lucrării este de a găsi motivații pentru explorarea și exploatarea abilităților creative, chiar și în cazuri de „zero creativitate”, precum și de a găsi soluții pentru prevenirea fenomenului de creativitate negativă (răuvoitoare). În concluzie, subiectul examinat a generat mai multe întrebări decât răspunsuri, fiind o chestiune de curaj, de conștiință sau de orice altceva, dacă îndrăznim să fim vocali în demonstrarea unor abilități creative pozitive în vremuri și contexte de răscruce.

Cuvinte-cheie
creativity, creative skills, positive creativity, malevolent creativity, silence, voice,

creativitate, competențe creative, creativitate pozitivă, creativitate negativă, tăcere, voce