Secularizarea ştiinţei pedagogice într-un proces de ue-izare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
769 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-07 23:45
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Secularizarea ştiinţei pedagogice într-un proces de ue-izare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 17-22. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Secularizarea ştiinţei pedagogice într-un proces de ue-izare

Pag. 17-22

Callo Tatiana
 
Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

The Europeanisation process in education is a phenomenon that demonstrates his increasingly concentual and pragmatic complexity. In this context the correlation leading reason and the educational reason, in the analytical approach, lighlights a number of determinants in the success of such processes as: the formation of European personality, European identity, the European citizen, the academic professional taining, etc.