Accepţiuni ştiinţifice ale interferenţei educaţiei ecologice şi ştiinţelor naturii în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
823 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:34
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Accepţiuni ştiinţifice ale interferenţei educaţiei ecologice şi ştiinţelor naturii în clasele primare . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 172-178. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Accepţiuni ştiinţifice ale interferenţei educaţiei ecologice şi ştiinţelor naturii în clasele primare

Pag. 172-178

Teleman Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Environmental education can be well explored in the middle childhood. This determined the most important areas of this field: ecological consciousness, ecological attitude, environmental behavior. We can obtain these if we choose a well structured methodological way.