Tips on how to teach tragedy “Romeo and Juliet” by W.Shakespeare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
153 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111`243 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
TULEI, Angela. Tips on how to teach tragedy “Romeo and Juliet” by W.Shakespeare. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerințele pieței muncii, Ed. 6, 28-29 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2023, Ediția 6, pp. 386-393. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10089236
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 6, 2023
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învățămîntului la cerințele pieței muncii"
6, Chişinău, Moldova, 28-29 aprilie 2023

Tips on how to teach tragedy “Romeo and Juliet” by W.Shakespeare

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10089236
CZU: 37.02:811.111`243

Pag. 386-393

Tulei Angela
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 22 decembrie 2023


Rezumat

Abordarea comunicativă este pe larg folosită în învățarea unei limbi străine. Mai jos vom prezenta un proiect de lecție pentru predarea unei tragedii la orele de limbă engleză, și anume a tragediei “Romeo și Julieta” de W.Shakespeare. “Romeo și Julieta” este o tragedie scrisă de William Shakespeare despre soarta a doi îndrăgostiți care luptă împotriva prejudecăților sociale, a urii între familii, a ambiției vanitoase și a destinului. Tragedia celor doi adolescenți, fatal îndrăgostiți unul de altul este probabil cea mai cunoscută piesă a Bardului, unul dintre succesele sale timpurii, fiind considerată cea mai tipică poveste de dragoste a Renașterii. Proiectul dat are o valoare practică și poate fi utilizat pe larg la ore cu studenții cu nivelul de cunoastere a limbii B1-B2.

Cuvinte-cheie
tragedie, proiect didactic, competenţă, cunoaştere, aplicare, integrare