Articolul precedent |
Articolul urmator |
153 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111`243 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 TULEI, Angela. Tips on how to teach tragedy “Romeo and Juliet” by W.Shakespeare. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerințele pieței muncii, Ed. 6, 28-29 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2023, Ediția 6, pp. 386-393. ISBN 978-9975-62-568-5 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10089236 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 6, 2023 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învățămîntului la cerințele pieței muncii" 6, Chişinău, Moldova, 28-29 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10089236 | ||||||
CZU: 37.02:811.111`243 | ||||||
Pag. 386-393 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea comunicativă este pe larg folosită în învățarea unei limbi străine. Mai jos vom prezenta un proiect de lecție pentru predarea unei tragedii la orele de limbă engleză, și anume a tragediei “Romeo și Julieta” de W.Shakespeare. “Romeo și Julieta” este o tragedie scrisă de William Shakespeare despre soarta a doi îndrăgostiți care luptă împotriva prejudecăților sociale, a urii între familii, a ambiției vanitoase și a destinului. Tragedia celor doi adolescenți, fatal îndrăgostiți unul de altul este probabil cea mai cunoscută piesă a Bardului, unul dintre succesele sale timpurii, fiind considerată cea mai tipică poveste de dragoste a Renașterii. Proiectul dat are o valoare practică și poate fi utilizat pe larg la ore cu studenții cu nivelul de cunoastere a limbii B1-B2. |
||||||
Cuvinte-cheie tragedie, proiect didactic, competenţă, cunoaştere, aplicare, integrare |
||||||
|