Evaluarea altfel: probleme și perspective
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
107 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026 (67)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
ACHIRI, Ion. Evaluarea altfel: probleme și perspective. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 43-46. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470

Evaluarea altfel: probleme și perspective

Assessing otherwise: problems and perspectives

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.06
CZU: 37.026

Pag. 43-46

Achiri Ion
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2023


Rezumat

Prezentul articol vizează aspecte strategice, metodologice și praxiologice ce țin de procesul evaluării rezultatelor școlare. Se propune modernizarea evaluării rezultatelor școlare prin realizarea unei evaluări altfel. Sunt evidențiate problemele și perspectivele implementării evaluării altfel în sistemul educațional din Republica Moldova. Se accentuează necesitatea elaborării unei noi Concepții a evaluării rezultatelor școlare. Implementarea în practica educațională a evaluării altfel a rezultatelor școlare ar majora nivelul calității educației.

This article aims at strategic, methodological and praxiological aspects related to the process of evaluating school results. It is proposed to modernize the evaluation of school results by carrying out a different evaluation. The problems and perspectives of the implementation of different evaluation in the educational system of the Republic of Moldova are highlighted. The need to develop a new concept of evaluating school results is emphasized. The implementation in educational practice of otherwise evaluating school results would increase the level of education quality.

Cuvinte-cheie
evaluarea rezultatelor școlare, evaluarea altfel, notă, modernizare, examene, testare, proiecte, perspective, transdisciplinaritate, calitate,

evaluation of school results, otherwise evaluation, grade, modernization, exams, testing, projects, perspectives, transdisciplinarity, Quality