Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
107 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026 (67) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Evaluarea altfel: probleme și perspective. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 43-46. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.06 | |||||||
CZU: 37.026 | |||||||
Pag. 43-46 | |||||||
|
|||||||
Rezumat | |||||||
Prezentul articol vizează aspecte strategice, metodologice și praxiologice ce țin de procesul evaluării rezultatelor școlare. Se propune modernizarea evaluării rezultatelor școlare prin realizarea unei evaluări altfel. Sunt evidențiate problemele și perspectivele implementării evaluării altfel în sistemul educațional din Republica Moldova. Se accentuează necesitatea elaborării unei noi Concepții a evaluării rezultatelor școlare. Implementarea în practica educațională a evaluării altfel a rezultatelor școlare ar majora nivelul calității educației. |
|||||||
Cuvinte-cheie evaluarea rezultatelor școlare, evaluarea altfel, notă, modernizare, examene, testare, proiecte, perspective, transdisciplinaritate, calitate, evaluation of school results, otherwise evaluation, grade, modernization, exams, testing, projects, perspectives, transdisciplinarity, Quality |
|||||||
|