Metode şi tehnici de lucru folosite la lecţiile de limbă şi literatură română în învăţământul formativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
101 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811/821.135.1.09 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1255)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2137)
SM ISO690:2012
HALABUDENCO, Oxana. Metode şi tehnici de lucru folosite la lecţiile de limbă şi literatură română în învăţământul formativ. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 103-106. ISBN 978-9975-46-323-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu"
Chişinău, Moldova, 27 mai 2017

Metode şi tehnici de lucru folosite la lecţiile de limbă şi literatură română în învăţământul formativ

CZU: 37.02:811/821.135.1.09

Pag. 103-106

Halabudenco Oxana
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2023


Rezumat

Formal education is a systematic activity that needs to be planned and well-organized. To make it interesting for the pupils, the teacher uses various didactic methods and active participation techniques. The following techniques are capable of stimulating study and exploration: brainstorming, clustering, jigsaw, the T-graph, the Venn diagram, I know – I want to know – I have learned etc. In order to yield the expected results, such techniques need to be applied correctly.

Cuvinte-cheie
curriculum, Methods, techniques, critical thinking, efficient communication,

curriculum, metode, tehnici, gândire critică, comunicare eficientă