Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811/821.135.1.09 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2137) |
![]() HALABUDENCO, Oxana. Metode şi tehnici de lucru folosite la lecţiile de limbă şi literatură română în învăţământul formativ. In: Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu, 27 mai 2017, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, pp. 103-106. ISBN 978-9975-46-323-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu 2017 | ||||||
Conferința "Oportunităţi de dezvoltare şi optimizare curriculară pe aria limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu" Chişinău, Moldova, 27 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811/821.135.1.09 | ||||||
Pag. 103-106 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Formal education is a systematic activity that needs to be planned and well-organized. To make it interesting for the pupils, the teacher uses various didactic methods and active participation techniques. The following techniques are capable of stimulating study and exploration: brainstorming, clustering, jigsaw, the T-graph, the Venn diagram, I know – I want to know – I have learned etc. In order to yield the expected results, such techniques need to be applied correctly. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, Methods, techniques, critical thinking, efficient communication, curriculum, metode, tehnici, gândire critică, comunicare eficientă |
||||||
|