Facebook ca platformă de promovare a imaginii cadrului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
295 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-28 12:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.3:004.774.1:371.12 (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (395)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535)
Educație (14882)
SM ISO690:2012
TUGAREV, Laura. Facebook ca platformă de promovare a imaginii cadrului didactic. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 229-232. ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.10, Partea II, 2023
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2023

Facebook ca platformă de promovare a imaginii cadrului didactic

Facebook - an efficient platform for promoting the image of the teaching staff

CZU: 659.3:004.774.1:371.12

Pag. 229-232

Tugarev Laura
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 septembrie 2023


Rezumat

Apariția rețelelor de socializare a schimbat modul și formatul de promovare în spațiul virtual. Acest articol prezintă importanța, rolul și instrumentele disponibile în Meta-Facebook care pot contribui la formarea, menținerea și promovarea imaginii unui cadru didactic. Vocea brandului, fie a personalității cadrului didactic, fie a instituției din care face parte, trebuie să fie prezentă în mintea beneficiarilor (publicului), iar online-ul, prin rețelele de socializare, ajută la înfăptuirea rapidă și eficientă al acestui deziderat, totodată, în această lucrare sunt evidențiate și modalitățile practice de promovare pe Facebook.

The emergence of social networks changed the way both people and institutions promote themselves in digital space. This article displays the importance, role, and tools available in Meta-Facebook to cultivate, promote, and maintain a teacher's image. The identity of a brand, as of a teacher’s or of the institution he is part of, must be omnipresent. The virtual space, via social networks, helps to quickly and efficiently achieve this objective. This article is designed to showcase practical ways to promote on Facebook.

Cuvinte-cheie
Facebook, promovare, cadru didactic, imagine