Articolul precedent |
Articolul urmator |
295 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-28 12:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3:004.774.1:371.12 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (395) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535) |
Educație (14882) |
SM ISO690:2012 TUGAREV, Laura. Facebook ca platformă de promovare a imaginii cadrului didactic. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 229-232. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.3:004.774.1:371.12 | ||||||
Pag. 229-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Apariția rețelelor de socializare a schimbat modul și formatul de promovare în spațiul virtual. Acest articol prezintă importanța, rolul și instrumentele disponibile în Meta-Facebook care pot contribui la formarea, menținerea și promovarea imaginii unui cadru didactic. Vocea brandului, fie a personalității cadrului didactic, fie a instituției din care face parte, trebuie să fie prezentă în mintea beneficiarilor (publicului), iar online-ul, prin rețelele de socializare, ajută la înfăptuirea rapidă și eficientă al acestui deziderat, totodată, în această lucrare sunt evidențiate și modalitățile practice de promovare pe Facebook. |
||||||
Cuvinte-cheie Facebook, promovare, cadru didactic, imagine |
||||||
|