Articolul precedent |
Articolul urmator |
158 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 17:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.015.3+314.74]:378.126 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Demografie. Studiul populației (816) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 RADU, Corina. Paradigma de formare a competenței de lucru cu elevii aflați în situație de risc ca urmare a migrației părinților, la viitorii profesori, în procesul de formare profesională inițială. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 23-26. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.015.3+314.74]:378.126 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea inițială a viitorilor profesori pentru lucrul cu elevii în situații de risc ca urmare a migrației părinților, necesită o paradigmă bine definită. Această paradigmă trebuie să includă cunoașterea contextului migrației, dezvoltarea empatiei și a sensibilității culturale, abilități de comunicare interculturală și strategii de sprijin. Viitorii profesori trebuie să înțeleagă consecințele migrației asupra copiilor și familiilor lor, precum și să dezvolte empatie față de situația acestora. Ei trebuie să fie pregătiți să comunice eficient și să se conecteze cu elevii migranți și familiile acestora. De asemenea, trebuie să ofere sprijin emoțional și social, să colaboreze cu părinții și comunitatea și să dezvolte abilități de rezolvare a conflictelor și mediere. Prin această paradigmă de formare, viitorii profesori vor fi pregătiți să ofere sprijin adecvat și să creeze un mediu de învățare prietenos, favorabil dezvoltării personalității acestei categorii de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigmă, elevi aflați în situație de risc, migraţie, părinți emigrați, paradigm, students at risk, migration, emigrant parents |
||||||
|