Activitatea de mentorat în educația timpurie-provocări și soluții
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
159 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 14:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.211.24 (43)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CAZACU, Lucia. Activitatea de mentorat în educația timpurie-provocări și soluții. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 125-128. ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.10, Partea II, 2023
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2023

Activitatea de mentorat în educația timpurie-provocări și soluții

Mentoring activity in early education - challenges and solutions

CZU: 373.211.24

Pag. 125-128

Cazacu Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 septembrie 2023


Rezumat

The article addresses the issue of mentoring activity at the level of an early childhood education institution. Various psycho-pedagogical and managerial benchmarks of educational mentoring are analyzed on a national and international level: concepts, principles, characteristics and best practices of application in educational practice. At the same time, the types of mentoring at the institutional level and the mentor's role in the educational system are analyzed.

Cuvinte-cheie
activity, mentor, mentee, institution, Solutions, mentoring, promotion, characteristics, principle, etc