Articolul precedent |
Articolul urmator |
159 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 14:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.211.24 (43) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CAZACU, Lucia. Activitatea de mentorat în educația timpurie-provocări și soluții. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2023, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, 2023, Vol.10, Partea II, pp. 125-128. ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.10, Partea II, 2023 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.211.24 | ||||||
Pag. 125-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the issue of mentoring activity at the level of an early childhood education institution. Various psycho-pedagogical and managerial benchmarks of educational mentoring are analyzed on a national and international level: concepts, principles, characteristics and best practices of application in educational practice. At the same time, the types of mentoring at the institutional level and the mentor's role in the educational system are analyzed. |
||||||
Cuvinte-cheie activity, mentor, mentee, institution, Solutions, mentoring, promotion, characteristics, principle, etc |
||||||
|