Educația STEM: o nouă abordare a geografiei în contextul învățământului liceal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
191 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 14:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.091:91 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (434)
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Educația STEM: o nouă abordare a geografiei în contextul învățământului liceal . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 4(140), pp. 54-57. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8296792
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(140) / 2023 / ISSN 1810-6455

Educația STEM: o nouă abordare a geografiei în contextul învățământului liceal

STEM Education: a New Approach to Geography in the Context of Lyceum Education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.8296792
CZU: 373.5.091:91

Pag. 54-57

Pătrașcu Alexandra
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2023


Rezumat

Articolul pune în discuție realizarea educației STEM la orele de geografie (nivelul liceal) prin intermediul proiectului de învățare. În acest sens, sunt prezentate activități de învățare care pot fi organizate cu grupuri de elevi, pornind atât de la cerințele de bază ale actualelor programe școlare din România, cât și de la prioritățile vieții de zi cu zi, activități care pot fi desfășurate fie în clasă, fie direct în teren, în funcție de anumite cerințe și criterii. Acțiunile întreprinse au scopul de a oglindi imaginea amplă a problemei identificate în localitatea de domiciliu, precum și combinarea, consolidarea cunoștințelor declarative, conceptuale și procedurale ale elevilor.

The article pays attention to the implementation of STEM education in Geography classes (lyceum level) through a STEM learning project. We present learning activities that may be carried out with groups of students, taking into account both the basic requirements of the current school programs from Romania and those of everyday life. Such activities may be carried out either in the classroom or directly in terrain, depending on certain requirements and criteria. The actions undertaken are aimed at reflecting the broad picture of the problem, as identified in the locality of residence, as well as combining and consolidating the students’ declarative, conceptual, and procedural knowledge

Cuvinte-cheie
educaţie, educație STEM, activități practice, transdisciplinaritate, disciplina Geografie,

education, STEM education, practical activities, transdisciplinarity, geography