Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
210 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 22:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.091:91 (1) |
Kinds of school providing general education (2143) |
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (443) |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Educația STEM: o nouă abordare a geografiei în contextul învățământului liceal . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 4(140), pp. 54-57. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8296792 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(140) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.8296792 | ||||||
CZU: 373.5.091:91 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în discuție realizarea educației STEM la orele de geografie (nivelul liceal) prin intermediul proiectului de învățare. În acest sens, sunt prezentate activități de învățare care pot fi organizate cu grupuri de elevi, pornind atât de la cerințele de bază ale actualelor programe școlare din România, cât și de la prioritățile vieții de zi cu zi, activități care pot fi desfășurate fie în clasă, fie direct în teren, în funcție de anumite cerințe și criterii. Acțiunile întreprinse au scopul de a oglindi imaginea amplă a problemei identificate în localitatea de domiciliu, precum și combinarea, consolidarea cunoștințelor declarative, conceptuale și procedurale ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, educație STEM, activități practice, transdisciplinaritate, disciplina Geografie, education, STEM education, practical activities, transdisciplinarity, geography |
||||||
|