Metodologia cercetării în domeniul tehnologiilor informaționale în educație
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
245 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 00:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:004.4 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
PAVEL, Maria, PAVEL, Dorin. Metodologia cercetării în domeniul tehnologiilor informaționale în educație. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 81-92. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.81-92
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metodologia cercetării în domeniul tehnologiilor informaționale în educație

Research methodology in the field of information technologies in education

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.81-92
CZU: 37.01:004.4

Pag. 81-92

Pavel Maria, Pavel Dorin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2023


Rezumat

În lucrare se studiază evoluția și tendințele cercetărilor pedagogice ce abordează domeniul TIC, direct sau indirect și se evidențiază reperele de conținut ale metodologiei cercetării în domeniul tehnologiilor informaționale în educație.

In the paper it is studied the evolution and trends of pedagogical research that approaches the field of ICT, directly or indirectly, and it is highlighted the content benchmarks of the research methodology in the field of information technologies in education

Cuvinte-cheie
educaţie, tehnologii informaţionale, cercetare pedagogică, metodologia cercetării,

education, information technologies, pedagogical research, research methodology