Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
197 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025+004 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Valențe formative ale jocurilor digitale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 7-19. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.7-19 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.7-19 | |||||||
CZU: 37.025+004 | |||||||
Pag. 7-19 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Învățarea bazată pe jocurile digitale (Digital Game - Based Learning) este inevitabilă și are la bază două mari premise: (1) transformarea digitală a societății, inclusiv, dezvoltarea inteligenței artificiale, vis-a-vis de nativii digitali (elevii) de imigranții digitali (profesorii) și (2) necesitatea ca instruirea și educația să se reseteze pentru a fi eficiente. În articol sunt scoase în evidență valențele formative ale jocurilor digitale în dependență de tipul jocului digital. Sunt punctate avantajele și riscurile de aplicare a jocurilor digitale în procesul educațional. |
|||||||
Cuvinte-cheie jocuri digitale, jocuri multiplayer, mainframe, caracteristici ale jocurilor digitale, sistem de recompense, valenţe formative, proces didactic, performanţă academică, digital games, multiplayer games, mainframe, digital game characteristics, reward system, formative valences, teaching process, academic performance |
|||||||
|