Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 14:02 |
![]() CALIN, Natalia. Analiza swot a firme de construcţii „Orizont-lux” SRL. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 336-338. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 336-338 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Analiza SWOT constituie cea mai importantă tehnică managerială utilizată pentru înţelegerea poziţiei strategice a unei firme (afaceri). SWOT reprezintă acronimul pentru cuvintele engleze „Strengthts” (Forte, Puncte forte), „Weaknesses” (Slăbiciuni, Puncte slabe), „Opportunities” (Oportunităţi, şanse) şi „Threats” (Ameninţări). |
||||||
Cuvinte-cheie SWOT, analiză, firme, afaceri, puncte forte, puncte slabe, oportunităţi, amenințări, concurenţă, obiective, mediu, factori, strategii |
||||||
|