Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 14:02 |
![]() CALIN, Natalia. Analiza swot a firme de construcţii „Orizont-lux” SRL. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 336-338. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.2, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 336-338 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Analiza SWOT constituie cea mai importantă tehnică managerială utilizată pentru înţelegerea poziţiei strategice a unei firme (afaceri). SWOT reprezintă acronimul pentru cuvintele engleze „Strengthts” (Forte, Puncte forte), „Weaknesses” (Slăbiciuni, Puncte slabe), „Opportunities” (Oportunităţi, şanse) şi „Threats” (Ameninţări). |
||||||
Cuvinte-cheie SWOT, analiză, firme, afaceri, puncte forte, puncte slabe, oportunităţi, amenințări, concurenţă, obiective, mediu, factori, strategii |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Calin, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Analiza swot a firme de construcţii „Orizont-lux” SRL</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-45-310-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>SWOT</subject> <subject>analiză</subject> <subject>firme</subject> <subject>afaceri</subject> <subject>puncte forte</subject> <subject>puncte slabe</subject> <subject>oportunităţi</subject> <subject>amenințări</subject> <subject>concurenţă</subject> <subject>obiective</subject> <subject>mediu</subject> <subject>factori</subject> <subject>strategii</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Analiza SWOT constituie cea mai importantă tehnică managerială utilizată pentru înţelegerea poziţiei strategice a unei firme (afaceri). SWOT reprezintă acronimul pentru cuvintele engleze „Strengthts” (Forte, Puncte forte), „Weaknesses” (Slăbiciuni, Puncte slabe), „Opportunities” (Oportunităţi, şanse) şi „Threats” (Ameninţări).</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>