Analiza swot a firme de construcţii „Orizont-lux” SRL
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 14:02
SM ISO690:2012
CALIN, Natalia. Analiza swot a firme de construcţii „Orizont-lux” SRL. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.2, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.2, pp. 336-338. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.2, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.2, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Analiza swot a firme de construcţii „Orizont-lux” SRL


Pag. 336-338

Calin Natalia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 28 iunie 2023


Rezumat

Analiza SWOT constituie cea mai importantă tehnică managerială utilizată pentru înţelegerea poziţiei strategice a unei firme (afaceri). SWOT reprezintă acronimul pentru cuvintele engleze „Strengthts” (Forte, Puncte forte), „Weaknesses” (Slăbiciuni, Puncte slabe), „Opportunities” (Oportunităţi, şanse) şi „Threats” (Ameninţări).

Cuvinte-cheie
SWOT, analiză, firme, afaceri, puncte forte, puncte slabe, oportunităţi, amenințări, concurenţă, obiective, mediu, factori, strategii

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Calin, N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Analiza swot a firme de construcţii &bdquo;Orizont-lux&rdquo; SRL</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2014</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-45-310-3</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>SWOT</subject>
<subject>analiză</subject>
<subject>firme</subject>
<subject>afaceri</subject>
<subject>puncte forte</subject>
<subject>puncte slabe</subject>
<subject>oportunităţi</subject>
<subject>amenințări</subject>
<subject>concurenţă</subject>
<subject>obiective</subject>
<subject>mediu</subject>
<subject>factori</subject>
<subject>strategii</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2014</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Analiza SWOT constituie cea mai importantă tehnică managerială utilizată pentru &icirc;nţelegerea poziţiei strategice a unei firme (afaceri). SWOT reprezintă acronimul pentru cuvintele engleze &bdquo;Strengthts&rdquo; (Forte, Puncte forte), &bdquo;Weaknesses&rdquo; (Slăbiciuni, Puncte slabe), &bdquo;Opportunities&rdquo; (Oportunităţi, şanse) şi &bdquo;Threats&rdquo; (Ameninţări).</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>