Condiții și strategii de eficientizare a managementului consilierii educaționale în treapta primară a învățământului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
180 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 10:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015 (71)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
STEGĂRESCU, Lilia. Condiții și strategii de eficientizare a managementului consilierii educaționale în treapta primară a învățământului . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 59-64. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974604
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455

Condiții și strategii de eficientizare a managementului consilierii educaționale în treapta primară a învățământului

Efficiency-Improving Conditions and Strategies for the Management of Educational Counseling in Primary Education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974604
CZU: 373.3.015

Pag. 59-64

Stegărescu Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 iunie 2023


Rezumat

Articolul conține o investigație teoretică cu elemente aplicative, care pot fi folosite în practica de consiliere a elevilor din treapta primară a învățământului și a părinților acestora. Sunt redate dificultățile și contradicțiile, conținutul acestora, greșelile care apar la nivelul învățământului primar și care necesită un ajutor calificat multidimensional, un suport psihopedagogic și consiliere educațională. La fel, sunt fundamentate, descrise și explicate principiile, condițiile psihopedagogice și strategiile a căror explorare asigură eficientizarea managementului consilierii educaționale/MCE. Pentru realizarea unui management calitativ, este necesar să cunoaștem tehnologia consilierii, elucidând câteva instrumente pedagogice care, aplicate în practica consilierii școlare, și-au demonstrat funcționalitatea.

The article contains a theoretical investigation with applied elements that can be used in the practice of counseling primary school students and their parents. We present the difficulties and contradictions, their content, the mistakes that occur at primary education level and require multidimensional qualified help, psycho-pedagogical support and educational counseling, as well as a number of principles, psycho-pedagogical conditions and strategies, the exploration of which ensures the efficiency management of educational counseling/MEC. The author mentions that, in order to achieve quality management, it is necessary to know the technology of counseling, elucidating some pedagogical tools that, when applied in the practice of school counseling, have demonstrated their functionality

Cuvinte-cheie
managementul consilierii educaționale, învăţământ primar, elevi, părinţi, principii, strategii și condiții psihopedagogice,

educational counseling management, primary education, students, parents, principles, strategies and psychopedagogical conditions