Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
180 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 10:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015 (71) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 STEGĂRESCU, Lilia. Condiții și strategii de eficientizare a managementului consilierii educaționale în treapta primară a învățământului . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 59-64. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974604 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974604 | ||||||
CZU: 373.3.015 | ||||||
Pag. 59-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o investigație teoretică cu elemente aplicative, care pot fi folosite în practica de consiliere a elevilor din treapta primară a învățământului și a părinților acestora. Sunt redate dificultățile și contradicțiile, conținutul acestora, greșelile care apar la nivelul învățământului primar și care necesită un ajutor calificat multidimensional, un suport psihopedagogic și consiliere educațională. La fel, sunt fundamentate, descrise și explicate principiile, condițiile psihopedagogice și strategiile a căror explorare asigură eficientizarea managementului consilierii educaționale/MCE. Pentru realizarea unui management calitativ, este necesar să cunoaștem tehnologia consilierii, elucidând câteva instrumente pedagogice care, aplicate în practica consilierii școlare, și-au demonstrat funcționalitatea. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul consilierii educaționale, învăţământ primar, elevi, părinţi, principii, strategii și condiții psihopedagogice, educational counseling management, primary education, students, parents, principles, strategies and psychopedagogical conditions |
||||||
|