Încredere – factor de dezvoltare a întreprinderilor mici și mijlocii și condiție de consolidare a coeziunii sociale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
176 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-20 04:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
334.72.012.63/.64+316.454.4 (1)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (977)
Procese sociale. Dinamică socială (581)
SM ISO690:2012
CALCHEI, Gheorghe. Încredere – factor de dezvoltare a întreprinderilor mici și mijlocii și condiție de consolidare a coeziunii sociale. In: Formarea și consolidarea coeziunii sociale în Republica Moldova în contextul apropierii de Uniunea Europeană: . Studiu sociologic, Ed. 3, 18 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Institutul de Cercetări Juridice, Politice și Sociologice, 2023, Vol.3, pp. 136-149. ISBN 978-5-88554-180-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea și consolidarea coeziunii sociale în Republica Moldova în contextul apropierii de Uniunea Europeană
Vol.3, 2023
Conferința "Formarea şi consolidarea coeziunii sociale în Republica Moldova în contextul apropierii de Uniunea Europeană"
3, Chişinău, Moldova, 18 octombrie 2022

Încredere – factor de dezvoltare a întreprinderilor mici și mijlocii și condiție de consolidare a coeziunii sociale

The trust – development factor of small and medium-sized businesses and condition of consolidating social cohesion

CZU: 334.72.012.63/.64+316.454.4

Pag. 136-149

Calchei Gheorghe
 
Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 4 iunie 2023


Rezumat

The article studies the most current issues of the regulatory role of trust in the development of small and medium entrepreneurship. The author presented a general characteristic of the small and medium businesses in the Republic of Moldova, offers the theoretical and methodological analysis of the trust phenomenon, its role in small business development, successfully interpreted the notions trust, social capital, social trust, institutional trust. A special place was reserved for the trust of the population in social institutions, in the circles of people that are formed around the actors: members of the family, the circles of friends, neighbors, colleagues.

Cuvinte-cheie
trust, personal trust, institutional trust, social capital, small and medium entrepreneurship, business, family, circle of friends