Articolul precedent |
Articolul urmator |
118 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-05 18:28 |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Tehnologia învăţării pragmatice a istoriei din perspectiva integralităţii. In: Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior, Ed. 1, 5 iunie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia Centrografic, 2014, Vol.1, pp. 430-440. ISBN 978-9975-88-000-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi problemele integrării în Spaţiul European al Învățământului superior" 1, Cahul, Moldova, 5 iunie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 430-440 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Now, by virtue of major changes is increaslingly telt the need in the educational system to reach a new programming thinking of the learner because the true values of growth with need to stimulate represents our attempts to ,,open‖ up the mentally and act. Precisely this position generates new educational technologies, the problem putting in such a way, to be called totally brain, that we have the tast of ,,lure‖ to leave the state of latency, represented, most effective means of communication of human being with transcendent. Thus, pragmatic learning technology of history in terms completeness is an instruction of use, for the one who learns, plus the use of all senses of during learning, this demonstrated that education as a whole needs a new reference frame. |
||||||
Cuvinte-cheie pragmatic learning, focus on learner in learning, technology, strategy, integrity |
||||||
|