Articolul precedent |
Articolul urmator |
139 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.43 (763) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1512) |
SM ISO690:2012 BUZEA, Mariana. Motivația ca factor determinant în procesul de predare învățare a literaturii române în clasele primare. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2023, 13 februarie 2023, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol. 3, pp. 313-316. ISBN 978-9975-83-257-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol. 3, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2023, Comrat, Moldova, 13 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.43 | ||||||
Pag. 313-316 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The generation of this millenium is living a time of change, in wich primary school students are also interrogatively looking for new meanings of its existence in communication.As values of prime importance. In the educational practice of the acquisition of the romanian language by the primary school students, the communication in the romanian language. The evaluation of the students communication skills designates the role of the romanian language in the students socialization process, marks the relational context of the comunication as a collaboration contract based on the functional ensemble of the verbal interaction. |
||||||
Cuvinte-cheie ability, practice activity, knowledge, attitudes, skills |
||||||
|