Articolul precedent |
Articolul urmator |
197 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.613.4-057.87+378.015.3+371.136:371.12 (1) |
Psihologie socială (983) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 CUCEREAVÎI, Elena, RUSU, Elena. Valențe relevante ale competenței socioemoționale în procesul educaţional. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 178-182. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p178-182 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p178-182 | ||||||
CZU: 316.613.4-057.87+378.015.3+371.136:371.12 | ||||||
Pag. 178-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Realizarea cu succes a procesului educațional solicită un nivel optim de dezvoltare socială și emoţională. Competența socioemoțională este pilonul succesului profesional al cadrelor didactice, fiind direct implicată în optimizează relaţiile interumane și susţinerea procesului educaţional. Prezenţa competenţei socioemoţionale la cadrele didactice, determină profunzimea şi temeinicia integrităţii socioemoționale, incluzând un ansamblu de resurse, abilităţi și aptitudini derivate din emoţii, sentimente, situaţii afective, relații sociale. În mediul educațional competenţa socioemoţională asigură o bună funcţionalitate a însuşirilor comportamentale la nivelul constructelor autoreglării şi a relaţiilor interpersonale. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competenţă socioemoțională, cadre didactice, proces educaţional, competence, socio-emotional competence, teachers, educational process |
||||||
|