Considerente semnificative în formarea competenței socioemoționale a studenților pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
153 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.613.4-057.87+378.015.3 (3)
Psihologie socială (983)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
CUCEREAVÎI, Elena, RUSU, Elena. Considerente semnificative în formarea competenței socioemoționale a studenților pedagogi. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 183-188. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p183-188
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Considerente semnificative în formarea competenței socioemoționale a studenților pedagogi

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p183-188
CZU: 316.613.4-057.87+378.015.3

Pag. 183-188

Cucereavîi Elena, Rusu Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2023


Rezumat

Complexitatea şi provocările societăţii contemporane face ca competenţa socioemoţională să fie practicată tot mai des în context educaţional. Specificului manifestării competenței socioemoţionale a studenţilor pedagogi vizează în mare măsură comportamentul socio-afectiv, atitudinile faţă de reuşitele obţinute, gestionarea energiei emoţionale, integrarea în mediul universitar, orientarea emoţională pozitivă, rezistenţa la situaţii stresante, compasiunea, expresivitatea şi profunzimea emoţională, gradul de implicaţie emoţională în relaţii cu alte persoane.

The complexity and challenges of contemporary society make socio-emotional competence more and more often practiced in an educational context. The specific manifestation of the socio-emotional competence of pedagogical students is largely related to socio-affective behavior, attitudes towards achievements, emotional energy management, integration into the university environment, positive emotional orientation, resistance to stressful situations, compassion, expressiveness and emotional depth, degree emotional involvement in relationships with other people.

Cuvinte-cheie
competenţă socioemoțională, comportament, studenţi, mediu educaţional,

socio-emotional competence, behavior, students, educational environment