Articolul precedent |
Articolul urmator |
153 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.613.4-057.87+378.015.3 (3) |
Psihologie socială (983) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 CUCEREAVÎI, Elena, RUSU, Elena. Considerente semnificative în formarea competenței socioemoționale a studenților pedagogi. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 183-188. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p183-188 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p183-188 | ||||||
CZU: 316.613.4-057.87+378.015.3 | ||||||
Pag. 183-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Complexitatea şi provocările societăţii contemporane face ca competenţa socioemoţională să fie practicată tot mai des în context educaţional. Specificului manifestării competenței socioemoţionale a studenţilor pedagogi vizează în mare măsură comportamentul socio-afectiv, atitudinile faţă de reuşitele obţinute, gestionarea energiei emoţionale, integrarea în mediul universitar, orientarea emoţională pozitivă, rezistenţa la situaţii stresante, compasiunea, expresivitatea şi profunzimea emoţională, gradul de implicaţie emoţională în relaţii cu alte persoane. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă socioemoțională, comportament, studenţi, mediu educaţional, socio-emotional competence, behavior, students, educational environment |
||||||
|