Articolul precedent |
Articolul urmator |
173 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:004 (2) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Problematica managementului tehnologiilor educaționale specifice mediilor de învățare real-virtuale. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 119-126. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p119-126 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p119-126 | ||||||
CZU: 37.07:004 | ||||||
Pag. 119-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformarea globală a sistemului și mediului educațional școlar într-o diversitate de medii de învățare real-virtuale impune condiții specifice managementului teoriei și tehnologiilor educaționale. Scopul acestei lucrări este studiul problematicii managementului tehnologiilor educaționale specifice mediilor de învățare real-virtuale. Metodologia cercetării este realizată prin abordarea metasistemică a tendințelor mediilor real-virtuale în raport cu mediile de învățare real-virtuale. Rezultatele obținute sunt: a) permisivitatea mediilor de învățare real-virtuale nu este echivalentă mediilor real-virtuale; b) în design-ul pedagogic și managementul educațional este important a respecta normele de ontologie în relație cu problemele digitalizării educației. În concluzii este accentuată importanța studiului componentei ontologice a managementului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie mediul educațional școlar, mediu de învățare real-virtual, managementul cunoaşterii, experiențe imersive, realitate extinsă, Metavers, robot humanoid, school educational environment, real-virtual learning environment, Knowledge Management, immersive experiences, extended reality, Metaverse, humanoid robot |
||||||
|