Articolul precedent |
Articolul urmator |
326 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.101.262:37.013.83 (1) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (389) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Reflecții asupra formării profesionale a specialiştilor/specialistelor în formarea şi dezvoltarea resurselor umane şi a personalului: intersectorialitate, management și andragogie. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 112-119. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p112-119 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p112-119 | ||||||
CZU: 331.101.262:37.013.83 | ||||||
Pag. 112-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol evaluăm acoperirea învățării pe parcursul vieții cu ocupații/competențe specifice educației și formării profesionale a adulților în baza Clasificatorului Ocupațiilor din Republica Moldova, documentelor normative în domeniul educației și muncii. Constatăm că, procesul de acoperire a învățării pe parcursul vieții cu ocupații/competențe specifice educației și formării profesionale a adulților se află în proces de dezvoltare, dar se impune ca niveluri şi sectoare diferite ale sistemelor de educaţie şi formare, incluzând domeniile non-formale, să lucreze în strânsă legătură unele cu celelalte. |
||||||
Cuvinte-cheie resurse umane, specialiști/specialist, formare și dezvoltare, formare profesională, formator/formatoare, intersectorialitate, andragogie/educația adulților, resurse umane, specialiști/specialist, formare și dezvoltare, formare profesională, formator/formatoare, intersectorialitate, andragogie/educația adulților |
||||||
|