Rezistența la educație a elevilor din familiile marcate de migrația economică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
273 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 16:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
RADU, Corina. Rezistența la educație a elevilor din familiile marcate de migrația economică . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 195-199. ISBN 978-9975-88-102-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022

Rezistența la educație a elevilor din familiile marcate de migrația economică

Resistance to education of children from families marked by economic migration

CZU: 37.015.3

Pag. 195-199

Radu Corina
 
Colegiul „Iulia Hasdeu” din Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2023


Rezumat

Studierea fenomenului rezistenței la educație este importantă deoarece poate ajuta la înțelegerea cauzelor profunde ale acestui comportament și la dezvoltarea de soluții eficiente pentru a îmbunătăți motivația și performanța elevilor. De asemenea, poate contribui la identificarea barierelor și la găsirea de mijloace pentru a le depăși, ceea ce poate duce la o îmbunătățire a experienței educaționale și a rezultatelor academice ale elevilor. Studiul rezistenței la educație poate, de asemenea, să ofere informații valoroase pentru profesorii și părinții care încearcă să își sprijine copiii în procesul de învățare și formare eficientă a personalității copiilor. Elevii cu părinți plecați la muncă peste hotare pot manifesta rezistență la educație. Absența unuia sau a ambilor părinți poate avea un impact negativ asupra motivației copilului și a performanțelor sale școlare, ceea ce poate duce inevitabil la rezistență la educație. Alți factori, precum stresul și incertitudinea legată de situația familială, problemele emoționale și de atașament cauzate de absența părintelui și problemele economice și sociale, pot contribui la apariția comportamentelor determinate de acest fenomen. Este important să se ia în considerare aceste probleme și să se ofere sprijin adecvat pentru a ajuta copiii să se adapteze la situația lor și să își îmbunătățească comportamentul și performanța școlară.

Studying the phenomenon of resistance to education is important because it can help understand the root causes of this behavior and develop effective solutions to improve student motivation and performance. It can also help identify barriers and find means to overcome them, which can lead to an improvement in the educational experience and academic achievement of students. The study of resistance to education can also provide valuable information for teachers and parents who try to support their children in the process of learning and effective formation of children's personality. Pupils with parents working abroad may show resistance to education. The absence of one or both parents can have a negative impact on the child's motivation and school performance, which can inevitably lead to resistance to education. Other factors, such as stress and uncertainty related to the family situation, emotional and attachment problems caused by the absence of the parent, and economic and social problems, can contribute to the behavior caused by this phenomenon. It is important to consider these issues and provide appropriate support to help children adapt to their situation and improve their behavior and school performance.

Cuvinte-cheie
rezistenţă, educaţie, elevi, migraţie, părinţi,

resistance, education, pupils, migration, parents