Imaginea liderului politic – produs mediatic
Închide
196 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 00:26
SM ISO690:2012
PERU-BALAN, Aurelia. Imaginea liderului politic – produs mediatic. In: Realitățile politice și realitățile mediatice în contextul integrării europene:[culeg. de art.], Chişinău: 2014, pp. 83-95.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Realitățile politice și realitățile mediatice în contextul integrării europene:[culeg. de art.]
2014

Imaginea liderului politic – produs mediatic


Pag. 83-95

Peru-Balan Aurelia
 
Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2023


Domenii științifice:
Alte contribuții (capitole, secțiuni ale cărții / culegerii) disponibile în IBN
Mass-media – a patra putere?
4-22
Dimensiunea comunicaţională a spaţiului public
23-37
Profesia de jurnalist: între vocaţie, opţiune şi tentația politicului
38-45
Realitatea politică ca obiect de falsificare mediatică.
46-58
Libertatea presei în ţările ex-sovietice:factori interni și externi
59-78
Impactul social media asupra proceselor de comunicare
79-82
Circumstanţe actuale ale discursului politic: mass-media şi campania electorală
96-108
Influența mass-mediei asupra participării electorale în viziunea alegătorilor
109-121
Mass media la intersecția bioeticii și politicii
122-128
Biserica în contextul mediatic actual
129-136
Mass-media și consumul mediatic
137-142
Presa tipărită moare ca să trăiască
143-151
Presa și problemele imaginii țării
152-158
Modalităţi de mediatizare a procesului de integrare europeană a Republicii Moldova: cazul agenţiei de ştiri „IPN”.
159-171
Potențialul mass-media ca promotor al integrării europene
172-182
Actualitatea aspectelor mediatice în procesul de integrare europeană a Republicii Moldova
183-189
Valențele legislației europene în domeniul audiovizualului.
190-196
Campaniile de comunicare socială din perspectiva integrării europene
197-204