Consens și controverse privind rolul textului literar în dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
149 0
SM ISO690:2012
PETRICIUC, Lilia. Consens și controverse privind rolul textului literar în dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 287-294. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Consens și controverse privind rolul textului literar în dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză


Pag. 287-294

Petriciuc Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

This article highlights the pedagogical value of literary texts in terms of developing a series of competences as a source of extensive enrichment, if properly approached. It also shows how the unwillingness of both students and teachers to explore literary texts leads to poverty of linguistic expression, underdeveloped critical thinking skills, and reduced communicative and transversal competences.

Cuvinte-cheie
reading, literary text, communicative competence, transversal competences, expression, interpretation, performance