Rolul metacogniţiei în formarea competenţei de a învăţa să înveţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
165 0
SM ISO690:2012
POPA, Antonina. Rolul metacogniţiei în formarea competenţei de a învăţa să înveţi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 15, 10 ianuarie 2016, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Vol.15, Partea 1, pp. 294-299. ISBN 978-9975-46-235-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.15, Partea 1, 2016
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
15, Chişinău, Moldova, 10 ianuarie 2016

Rolul metacogniţiei în formarea competenţei de a învăţa să înveţi


Pag. 294-299

Popa Antonina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2023


Rezumat

The article comprises the role of the metacognition in forming the competence”Learning to larn” as an efficient process that presupposes the necessary competences of the individual to organize one s own learning both individually and in groups to acquire, to process, to evaluate and assimilate new knowledge and to apply these skills in a variety of contexts, including problem solvings, studying at home, learning at work and social learning.