Competența de cercetare a elevilor din perspectiva educației integrate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
282 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-07 20:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.214 (9)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
MORARI, Natalia. Competența de cercetare a elevilor din perspectiva educației integrate. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 310-315. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Competența de cercetare a elevilor din perspectiva educației integrate

CZU: 37.091.214

Pag. 310-315

Morari Natalia12
 
1 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2023


Rezumat

Competența de cercetare necesită o abordare din mai multe perspective, una din acestea fiind educația integrată. Un curriculum integrat se centrează pe relații între concepte, fenomene și procese din diferite domenii, centrarea învățării pe concepte, teme sau probleme, legate de situații de viață. Având caracter integrat, competența de cercetare, poate să integreze orice tip de informație din orice domeniu în procesul de învățare, prin diverse tipuri de legături stabilite între elementele domeniilor implicate în cercetare la diferite niveluri de integrare.

Research competence requires an approach from various perspectives, one of which is integrated education. An integrated curriculum focuses on relationships between concepts, phenomena and processes from different fields, centering learning on concepts, themes or problems, related to life situations. Having an integrated character, research competence can integrate any type of information from any field in the learning process through various types of links between the elements of the fields involved in the research of different levels of integration.

Cuvinte-cheie
integrare, curriculum integrat, competență de cercetare,

integration, integrated curriculum, research competence