Articolul precedent |
Articolul urmator |
282 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-07 20:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.214 (9) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 MORARI, Natalia. Competența de cercetare a elevilor din perspectiva educației integrate. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 310-315. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091.214 | ||||||
Pag. 310-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența de cercetare necesită o abordare din mai multe perspective, una din acestea fiind educația integrată. Un curriculum integrat se centrează pe relații între concepte, fenomene și procese din diferite domenii, centrarea învățării pe concepte, teme sau probleme, legate de situații de viață. Având caracter integrat, competența de cercetare, poate să integreze orice tip de informație din orice domeniu în procesul de învățare, prin diverse tipuri de legături stabilite între elementele domeniilor implicate în cercetare la diferite niveluri de integrare. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, curriculum integrat, competență de cercetare, integration, integrated curriculum, research competence |
||||||
|