Articolul precedent |
Articolul urmator |
320 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 23:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27 (23) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 ISPAS, Claudia-Nicoleta, ACHIRI, Ion. Implementarea educației stem prin proiecte. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 288-295. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | |
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | |
|
|
CZU: 37.091.27 | |
Pag. 288-295 | |
Descarcă PDF | |
Rezumat | |
Articolul abordează problema implementării Educației STEM în practica educațională. Sunt prezentate 2 modele de realizare a Educației STEM prin intermediul proiectelor inter și transdisciplinare, tip PBL și FirstStep care sunt implementate și funcționează în cadrul Instituțiilor Lumina din România. Autorii propun 3 exemple concrete de proiecte de acest tip, deja realizate. Sunt, de asemenea, prezentate atât modalitățile de evaluare a acestora, cât și impactul asupra elevilor și a profesorilor coordonatori. |
|
Cuvinte-cheie STEM, STEAM, educație STEM, PBL, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, FIRSTEP, stem, STEAM, Education STEM, PBL, interdisciplinarity, transdisciplinarity, FIRSTEP |
|
|