Articolul precedent |
Articolul urmator |
295 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 20:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:001.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile. Interdisciplinaritatea în cercetările pedagogice. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 83-91. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:001.2 | ||||||
Pag. 83-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul este consacrat problemei realizării cercetărilor pedagogice interdisciplinare. În lucrare se analizează și se caracterizează etapele organizării cercetărilor interdisciplinare pedagogice: stabilirea actualității științifice și practice a cercetărilor sub aspectul a mai multor științe; formularea problemei de cercetare care necesită să fie examinată de mai multe științe;formularea scopului și obiectivelor de cercetare sub aspectul motivațional al științelor cointeresate; stabilirea de către cercetătorii din diferite domenii științifice a unui limbaj noțional comun; identificarea criteriilor și indicatoriilor pentru examinarea fenomenului de cercetare; selectarea și aprobarea prin consens de către echipa cointeresată a metodelor de investigație; asigurarea transmiterii produselor cercetărilor interdisciplinare în practica educațională. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, știinţele educaţiei, etapele realizării cercetărișor interdisciplinare, problema de cercetare, specificul activității de cercetare a educației, metodele de cercetare, interdisciplinarity, education sciences, stages of conducting interdisciplinary research, research problem, specifics of education research activity, research methods |
||||||
|