Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
214 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015 (42) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 BOUNEGRU, Tudor. Aspecte ale formării cunoștințelor . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 1(137), pp. 20-23. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7664278 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7664278 | ||||||
CZU: 378.015 | ||||||
Pag. 20-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă mecanismele de formare a cunoștințelor, de la procesul de percepție a stimulilor până la înscrierea lor în memoria de lungă durată. De asemenea, autorul oferă o perspectivă nouă asupra calității cunoștințelor, aducând în prim-plan o clasificare complexă a cunoștințelor, în măsură să argumenteze poziția formării viitorilor specialiști calificați și competenți. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoştinţe, competențe, memorie de scurtă durată, memorie de lungă durată, knowledge, skills, short-term memory, long-term memory |
||||||
|