Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
398 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 15:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04=111 (2)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
GOROBEȚ, Evelina, CAUŞAN, Corina, SCHITSCAIA, Larisa. Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 236-244. ISBN 978-9975-46-681-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 3, 2022
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță

Increasing students' learning motivation as a determining factor in choosing a future profession in the context of distance education

CZU: 37.04=111

Pag. 236-244

Gorobeț Evelina1, Cauşan Corina2, Schitscaia Larisa3
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”,
3 Universitatea din Tiraspol „T.G. Şevcenko”
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

În condițiile actuale, una dintre sarcinile cele mai importante ale pedagogiei moderne este crearea condițiilor în care studenții într-un timp scurt să stăpânească cantitatea maximă de cunoștințe și să le poată aplica creativ în rezolvarea problemelor practice. Astăzi, sistemul de educație ar trebui să insufle tinerilor aflați în pragul noilor realități dorința de cunoaștere, autoeducare continuă, dezvoltarea competențelor profesionale și să contribuie la formarea aspirațiilor asociate cu dorința de a obține succesul în viață. și o poziție socială adecvată. Acest articol discută studiul realizat de autori, care a făcut posibilă identificarea factorilor psihologici și pedagogici ai motivației educaționale a elevilor și identificarea recomandărilor pentru profesori care vizează creșterea motivației educaționale a elevilor, precum utilizarea formelor moderne, tehnologiilor, metode etc.

In the current conditions, one of the most important tasks of modern pedagogy is to create conditions under which students in a short time could master the maximum amount of knowledge and be able to creatively apply it in solving practical problems. Today, theeducation system should instill in young people, who are on the threshold of new realities, the desire for knowledge, continuous self-education, development of professional skills, and contribute to the formation of aspirations associated with the desire to achieve success in life and an appropriate social position. This article discusses the study conducted by the authors, which made it possible to identify the psychological and pedagogical factors of students' educational motivation and identify recommendations for teachers aimed at increasing students' educational motivation in online learning, such as the use of modern forms, technologies, active methods, etc.

Cuvinte-cheie
motivație în creștere, motivație educațională, cunoaştere, motivație profesională, învățământ la distanță.,

increasing motivation, Educational motivation, knowledge, professional motivation, distance learning.