Проблемы формирования адаптивной образовательной среды для учащихся в условиях инклюзивного класса
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
172 0
SM ISO690:2012
КУРИЛОВА , Светлана. Проблемы формирования адаптивной образовательной среды для учащихся в условиях инклюзивного класса. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 84-93. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Проблемы формирования адаптивной образовательной среды для учащихся в условиях инклюзивного класса


Pag. 84-93

Курилова Светлана
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2023


Rezumat

Crearea unui mediu școlar adaptat nevoilor tuturor copiilor în contextul unui proces educațional incluziv rămâne a fi o problemă pentru cadrele didactice. Incluziunea înseamnă crearea unui set de condiții necesare pentru cooperare și relaționare în medii comune de învățare. Cadrele didactice împreună cu copiii formează cultura incluzivă a mediului educațional prin acceptarea diferențelor, dezvoltarea respectului de sine, prin modele sociale pozitive.

Creating a school environment adapted to the needs of the all children in the context of an inclusive educational process remains a problem for teachers. Inclusion means creating a set of conditions for cooperation and relationships în a common learning environments. Forward movement is possible by accepting, understanding colleagues. At the same time, teachers must help children with special needs to learn and to adopt the models of social behavior.

Cuvinte-cheie
incluziune, dizabilitate, cerințe educaționale speciale, adaptare, relaționare, mediu şcolar, mediu școlar adaptat.,

inclusion, disability, special educational needs, children with disability, adaptation, relationships, school environment