Articolul precedent |
Articolul urmator |
173 0 |
SM ISO690:2012 КУРИЛОВА , Светлана. Проблемы формирования адаптивной образовательной среды для учащихся в условиях инклюзивного класса. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 84-93. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 84-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Crearea unui mediu școlar adaptat nevoilor tuturor copiilor în contextul unui proces educațional incluziv rămâne a fi o problemă pentru cadrele didactice. Incluziunea înseamnă crearea unui set de condiții necesare pentru cooperare și relaționare în medii comune de învățare. Cadrele didactice împreună cu copiii formează cultura incluzivă a mediului educațional prin acceptarea diferențelor, dezvoltarea respectului de sine, prin modele sociale pozitive. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune, dizabilitate, cerințe educaționale speciale, adaptare, relaționare, mediu şcolar, mediu școlar adaptat., inclusion, disability, special educational needs, children with disability, adaptation, relationships, school environment |
||||||
|